Vrácení zboží / reklamace
CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ?
- Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení do 14 kalendářních dnů od vyzvednutí balíku (později vrácené zboží nebude vzato zpět)
- Vrácené zboží musí být kompletní, v nepoškozeném originálním balení
- Vrácení zboží bez udaní důvodu ve 14ti denní zákonné lhůtě je nutno oznámit emailem, abychom mohli potvrdit způsob a adresu pro vrácení zboží. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.
- Nezapomeňte do balíčku vložit fakturu nebo objednávku, kterou najdete v emailu.
- NEJPRVE VYPLŇTE ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ - ZDE ke stažení
Adresa pro vrácení / reklamaci zboží :
zasílejte na výdejní místo Zásilkovny, Balíkovny, PPL
Vše na stejné adrese
nabos.cz
Šumvald 271
783 85
email: info@nabos.cz
tel.: +420 736 736 122
Zboží musí být zasláno jednou z dopravních společností na výdejní místo (adresa uvedena viz. výše)
- Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.
- Peníze Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14- ti dnů, od doručení balíčku zpět k nám.
CHCETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
- NEJPRVE VYPLŇTE ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ - ZDE ke stažení
- vyplněný formulář vložte do přílohy emailu nejlépe včetně fotek, zachycujících vadu a vyčkejte na odpověď, která Vám bude doručena nejpozději do dvou pracovních dní
- Vaše reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě od přijetí žádosti.
- Adresa pro vrácení reklamovaného zboží je stejná jako pro vrácení zboží.