Vrácení zboží / reklamace

CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ?

  • Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení do 14 kalendářních dnů od vyzvednutí balíku (později vrácené zboží nebude vzato zpět) 
  • Vrácené zboží musí být kompletní, v nepoškozeném originálním balení
  • Vrácení zboží bez udaní důvodu ve 14ti denní zákonné lhůtě je nutno oznámit emailem, abychom mohli potvrdit způsob a adresu pro vrácení zboží. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.
  • Nezapomeňte do balíčku vložit fakturu nebo objednávku, kterou najdete v emailu. 
  • NEJPRVE VYPLŇTE ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ - ZDE ke stažení

 

Adresa pro vrácení / reklamaci zboží :

zasílejte na výdejní místo Zásilkovny, Balíkovny, PPL
Vše na stejné adrese

nabos.cz
Šumvald 271
783 85
email: info@nabos.cz
tel.: +420 736 736 122

 

Zboží musí být zasláno jednou z dopravních společností na výdejní místo (adresa uvedena viz. výše)

  • Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.
  • Peníze Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14- ti dnů, od doručení balíčku zpět k nám.

CHCETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

  • NEJPRVE VYPLŇTE ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ - ZDE ke stažení
  • vyplněný formulář vložte do přílohy emailu nejlépe včetně fotek, zachycujících vadu a vyčkejte na odpověď, která Vám bude doručena nejpozději do dvou pracovních dní
  • Vaše reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě od přijetí žádosti.
  • Adresa pro vrácení reklamovaného zboží je stejná jako pro vrácení zboží.